1. Novsport
  2. Институции
  3. За поредна година Fibank е сред най-силните потребителски марки в България

За поредна година Fibank е сред най-силните потребителски марки в България

Качество, надеждност и различие – това символизира марката Fibank

За поредна година Fibank е сред най-силните потребителски марки в България

Качество, надеждност и различие – това символизира марката Fibank за потребителите в България според глобалната организация Superbrands, която е фокусирана върху изграждането на успешен брандинг от водещи потребителски и бизнес марки по цял свят. Престижната международна награда се присъжда за поредна година на Fibank, което е признание за упоритата работа и целенасочената последователност, с която работи екипът на банката.

Отличията Superbrands за най-престижни марки на българския пазар се връчват за осми пореден път в България. Организацията провежда конкурса в над 80 страни по целия свят. Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни. Отличието за най-силна марка се присъжда на база оценка на жури, съставено от авторитетни специалисти в рекламния бранш и независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. По този начин експертното мнение на водещите специалисти се съпоставя и допълва с оценките на самите потребители.

За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промотирането и утвърждаването на бранда България по света. Тази година наградата е за българския ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио. Fibank е дългогодишен спонсор на Българската федерация по художествена гимнастика (БФХГ) и успешно си партнират в много на брой инициативи. Една от тях е благотворителният календар на банката, който тази година е посветен на идеята за устойчиво развитие, посредством подпомагането на научни разработки за запазване на българските сортове плодове и зеленчуци. Именно тази нелека задача е част от Плана за устойчивост и един от 17-те стълба за устойчивост на Обединените нации, фокусиран върху географско биоразнообразие, водещо до намаляване на въглеродния отпечатък и вредата върху природата от използването на пестициди.

Всички средства от продажбите на календара ще бъдат дарени на Българската федерация по художествена гимнастика и на Селскостопанска академия, София, с цел подпомагане на тяхната дейност. Календарът е наличен във всички клонове и офиси на Fibank от 6 декември и е с цена 10 лв. Той е отпечатан на 100% рециклирана хартия без съдържание на елементарен хлор, без тежки метали и с неутрално pH в унисон с дългосрочния ангажимент на банката към обществено отговорни устойчиви практики.

Министър Глушков: Вдигането на тежести ни носи успехи, но от 20 години имат проблеми

"Ние помагаме, но апелирам да ги разрешат", заяви министърът на младежта и спорта

Потвърдено: Шефовете на ФИФА и УЕФА пристигат за юбилея на БФС

Чеферин и Инфантино идват в България другата седмица

Digital Event Zone на Fibank триумфира на международните награди Engage Awards

Финансовата институция бе финалист в 3 категории на престижния британски конкурс за постижения в маркетинга и продажбите

Проект за бъдещето: Как спортът и институциите мотивират младите хора срещу зависимостите в Област Видин

Народният представител Росица Кирова и редица спортни звезди взеха участие в спортни прояви и спортен форум по проект „Младите хора – Бъдещето на България – срещу зависимостите“

Въпреки драмите в щангите, спортното министерство плати премиите на Насар и Андреев

ММС подкрепя и ще продължава да подкрепя българските щангисти

Производители на козметика, на био тор и на мебели са големите победители в конкурса „Най-добра българска фирма на годината“

ESG политиките и устойчивото развитие бяха фокус в дванадесетото издание на състезанието, инициатива на Fibank

Министър Глушков откри семинар с директори и заместник-директори на спортни училища в България

Събитието се организира от ММС между 21 и 22 ноември

Зам.-министър Петър Младенов участва в младежкия форум Voice it 2024

Събитието е посветено на Световния ден на детето – 20 ноември

Зам.-министър Петър Младенов даде началото на футболен турнир от инициативата #BeActive

#BeActive е инициатива на Европейската комисия за насърчаване на спорта и физическата активност на гражданите на ЕС