Вторият състезателен ден от Рали Акрополис донесе голям брой проблеми за водещите състезатели. След като лидера Себастиян Льоб приключи участието си след зверска катастрофа в началото на деня, 11-ят етап се погрижи да вземе още жертви. Петер Солберг и Мадс Остберг бяха възпряни от повреди в окачването.
Пилотът на Субару Остберг стана първият, който бе връхлетян от проблемите, след като се отказа да започне етапа. Причина за това стана повреда в левия му амортисьор се бе счупил по време на предишният етап. Норвежецът се движеше на четвърта позиция в генералното подреждане. Той ще продължи да се състезава и в неделя, но под формата на SuperRally състезател.
Неволите на Петер го споходиха малко по-късно. Думите на „частникът” са повече от добро описание за случилото се.
„Около 20 километра след старта (11-и етап е с дължина от 26.28 км) се движехме с висока скорост по прав участък, когато изведнъж цялото ляво окачване проби през макферсоните и капака на автомобила”.
Солберг успя да довърши етапа, но в процеса загуби повече от три минути зад лидера Хирвонен и се свлече до трето място. Кратко след като завърши етапа екипът на Солберг обяви, че той прекратява участието си в Рали Акрополис. Въпреки това Солберг и копилотът му Фил Милс бяха забелязани да майсторят временна стойка от френски ключ. Изглежда все още има надежда за представящия се по отличен начин частен състезател, който пилотира „най-стария” автомобил сред лидерите със завидна лекота.