Bentley публикува официалните технически характеристики на Continental GT от моделната 2011 г. Максималната мощност на шестлитровия W12 е увеличена на 575 к.с., а в близко бъдеще той ще си акомпанира с нов четирилитров V8.
На пръв поглед обновеният Continetal GT не се различава съществено от своя предшественик, но според официалния пресрилийз каросерията е изцяло ревизирана. Предните калници и капака на багажника са от алуминий, като цяло линиите са по-отчетливи, страничните прозорци са изтеглени назад, а радиаторната решетка е обновена. Сред останалите промени впечатление правят новите стопове и заимстваните от Mulsanne челни светлини.
В салона също има промени. Цялостният дизайн е запазен, но са използвани по-качествени материали, навигационно-информационната система с 30-гигабайтов диск е нова, седалките предоставят по-добра странична опора, мястото за краката на задния ред е увеличено, а таблото и централната конзола са модифицирани.
Шестлитровият W12 в предишната версия генерираше 560 к.с., но за Continental GT от моделната 2011 г. максималната мощност е увеличена на 575 к.с. Кривата на въртящия момент също следва възходящата линия и достига своя пик при 50 Нм повече – 699 Нм. В резултат класическият спринт на Острова от 0 до 60 мили в час се изпълнява за 4,4 секунди (4,6 в предишната версия), а максималната скорост достига 318 км/ч. Благодарение на FlexiFuel технологията Continental GT може да работи и на биоетанол, а същевременно разходът е намален с 15%.
Промените по силовия тракт засягат още шестстепенната Quickshift кутия на ZF, чийто планетарен механизъм е подсилен, за да отговаря на по-високата мощност и въртящ момент. Системата за смяна на предавките също е модернизирана и вече се нуждае от два пъти по-малко време за реакция (2 десети), като успоредно позволява едновременното превключване на две степени надолу. Окачването, кормилната уредба и системата за двойно предаване са другите най-важни компоненти, които са подновени, като при последната разпределението на въртящия момент е 40:60 (50:50 при предния модел).
През годината Bentley Continental GT ще получи и нов четирилитров V8. За съжаление на този етап информацията за него е твърде оскъдна, като от Крю твърдят, че той не е предназначен за базовите модели, а напротив – ще предоставя отлична динамика при максимално висока ефективност.