Швейцарският тунер показа последната си оптимизирана версия на швабската лимузина.
Тунинг майсторът предлага напълно нови брони за флагмана от Щутгарт, които се монтират изключително лесно. Новата предница има по-заоблени форми и по-широки отвори за охлаждащ въздух към радиатора и спирачките. Новите прагове по фланговете пък карат луксозния модел да изглежда по-нисък и издължен. Задната престилка е перфектно нагодена към квадратните накрайници на спортната изпускателна система.
Визията на S-класата може да бъде индивидуализирана и с помощта на 6-спицови 3-компонентни ковани 20-цолови колела с високоскоростни гуми на Dunlop във формат 255/35 респ. 285/30.
Под капака на FAB Design S-класа работи петлитров V8, предаващ към коляновия вал мощност от 540 к. с. (5500 об./мин.) Специален е и механичният компресор, с който агрегатът е оборудван. Още по-впечатляващ е върховият въртящ момент от 750 Нм, постигнати при 4000 об./мин.
Спринтът до 100 км/ч на усъвършенстваната лимузина се осъществява за 4,9 секунди, а максималната и скорост клони към 300 км/ч.