Южнокорейският автомобилостроител Hyundai запази впечатляващата инерция в продажбите в Стария свят от 2009-та, регистрирайки възход от 51,6% за януари при среден ръст за индустрията на европейския пазар от едва 13%, съобщи Асоциацията на европейските автомобилостроители (ACEA). През първия месец от новата година европейските дилъри са продали общо 28 028 автомобила, повишавайки пазарния дял на компанията на континента на 2,6%. За сравнение през януари 2009-та са продадени 18 487 автомобила Hyundai.
Януари 2010 е 11-тия пореден месец, в който Hyundai отбелязва ръст в продажбите в Европа и 13-тия, в който изпреварва общата тенденция за континента.
Компактните и икономични автомобили от i-гамата се оказаха изключително популярни сред европейските купувачи. Проектираният и произведен в Европа i30 надвиши със 111% продажбите си за месеца, а тези на i10 се увеличиха с 26%. Междувременно i20, който излезе на пазара през миналата година, продължи да набира популярност, допринасяйки за януарския успех на Hyundai с 6 500 продадени бройки.
Hyundai Motor Company е един от шестте официални партньора на ФИФА за организирането на Световното първенство през 2010 година в ЮАР. Сътрудничество между корейския автомобилостроител и световната футболна централа датира от 1999-та година и според последния дългосрочен договор ще продължи поне до 2014-та. За Мондиал 2010, който ще се проведе от 11 юни до 11 юли в ЮАР Hyundai Motor Company за пореден път ще изиграе основна роля за безпроблемното преминаване на състезанието, предоставяйки широка гама от своите високотехнологични и изключително комфортни превозни средства.