Porsche публикува официалната информация за фейслифт версията на 911 Turbo, която ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт през септември.
От немската компания твърдят, че са преработили всички ключови зони на модела 997, като най-голямо внимание е получил 3,8-литровият шестцилиндров боксер. Първият напълно нов двигател в 35-годишната история на линията Turbo достига максимална мощност от 500 к. с. (368 кВт), като средният разход на автомобила е приблизително 11,4 – 11,7 литра за 100 километра пробег.
Нивата на отделяни в атмосферата емисии CО2 са с 18% по-малко спрямо предходната модификация, което гарантира на Porsche 911 Turbo 2010 заслужено място в Euro 5 нормата. Високата ефективност на шестцилиндровия боксер е резултат от директното впръскване на горивото и турбокомпресора с променлива геометрия.
„Зеленият“ привкус обаче по никакъв начин не се отразява на динамиката, изначално присъща за Porsche 911 Turbo. Класическият спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 3,4 секунди, а максималната скорост достига впечатляващите 312 км/ч. Това е възможно благодарение на седемстепенната PDK трансмисия с двоен съединител, която се предлага като опция. Стандартен за нея е триспицовият спортен волан и палците за смяна на предавките, които заместват базовия волан с бутони.
За прекрасното поведение на пътя отговарят двойното предаване, патентованата система Porsche Stability Management, както и Porsche Torque Vectoring опцията за селективно подаване на мощност към колелата в зависимост от нивото на сцепление на всяко едно от тях.
Новият Porsche 911 Turbo ще се предлага във версиите купе и кабриолет. Пазарният му дебют в Германия е на 21-и ноември. Базовата цена на немския пазар е 145 871 евро за купето и 157 057 за открития вариант.