В деня, в който навършва 9 години, едноименната фондация на №9 представя Клуб 2016 на най-изявените българчета, като част от годишния си проект „Награди за успелите деца на България“. От 18 декември 2016 г. до 10 февруари 2017 г. по установен ред постъпваха номинации за децата в ученическа възраст с постижения в изкуствата, науките и спорта през 2016 г.
За включване в Клуб 2016 постъпиха стотици номинации, от които 374 отговаряха на условията – 369 от страната и 5 от чужбина. В КЛУБ 2016, както и в предишните години, преобладават деца с постижения в изкуствата, а като възраст – в група V-VIII клас. Новото е значително повишеното участие на деца от група І-ІV клас.
По области от страната се нареждат така (в скобите - сравнение с 2015 г.): София 65 (57), Пловдив 62 (30), Варна 33 (33), Бургас 28 (43), Русе 27 (16), Търговище 25 (16), В. Търново 23 (16), Габрово 22 (16) и Кюстендил 13 (13), Ст. Загора 10 (7), Добрич 10 (6) Разград 9 (10), Плевен 7 (4), Сливен 7 (4), Хасково 7 (6), Благоевград 7 (5), Шумен 7 (5), Пазарджик 7 (2), Враца 2 (2), Ловеч 2 (4), Перник 1 (4) , Силистра 2 (1), Смолян 2 (1), Ямбол 2 (1), Монтана 1 (1), Видин 1 (0) и Кърджали 0 (0).
Номинациите от чужбина са 6.
„За поредна година приветстваме с „Добре дошли“ членовете на новия годишен Клуб! За тези деца организираме мащабното благотворително събитие All Stars 2017. Всички те ще бъдат специални гости на стадиона. А щастливците, които ще спечелят статуетките, този път ще ги получат в международен ефир, и пред феновете, които ще дойдат на мача. Вярвам, че стадионът да бъде пълен, защото шоуто ще си заслужава“ - каза учредителят на едноименната фондация, футболната ни суперзвезда Димитър Бербатов.
Традиционно финалисти за Голямата награда на фондацията излъчват СМГ „Паисий Хилендарски“, МГ „Д-р Петър Берон“ – гр. Варна, и НУМТИ „Добрин Петков“ – гр. Пловдив. Дали ще има промени в това отношение предстои да се разбере след работата на комисията, която вече чете номинациите.
„В изкуствата се запазва тенденцията най-много постижения да имат децата, които се занимават с поп пеене и танци. Вероятно защото има и най-много конкурси, предоставящи възможности за изява в тези сфери. В науката преобладават математиците. В спорта занимаващите се с бойни изкуства вече не доминират така силно над останалите, както беше досега“ – сподели първи впечатления изпълнителният директор на фондацията Димитрина Ходжева. Постъпилата информация тепърва ще бъде анализирана.
„Кампанията се проведе без официални медийни партньори. Но искам да благодаря на отзивчивостта на националните медии и на традиционната активна подкрепа на регионалните. Както и на родителите и децата от Клуб 2015, които са най-добрите посланици на идеята, и на нашите приятели от дигитална агенция e-marketing, които ни подариха новия уебсайт на проекта“ – допълни г-жа Ходжева.
Всяка година пробоно за Фондацията работят дигитална агенция e-marketing и „Юнайтед Партнърс” – агенция, специализирана в интегрираните маркетингови комуникации и „Агенция на годината“ за 2014 година.