Когато последната версия на Z4 се появи на пазара (около 4 май), не само мъжките сърца ще забият по-силно. От компанията се надяват, че новият дизайн на автомобила ще бъде по-привлекателен и за жените, което ще способства за увеличение на продажбите.
В периода от 2004 г. до 2008 г. са били продадени 200 000 единици от предходната версия, но основните клиенти са били мъже според данни, оповестени от говорителя на компанията Фридберт Холц. Най-голям пазар за предишния модел са били Съединените Щати, следвани от Великобритания, Германия, Италия и Япония.
„Дизайнът на новия Z4 не е толкова мъжки, както беше преди и има всички предпоставки да заплени и представителките на нежния пол”, добавя той.
Новата версия ще има базова цена от 35 900 евро в Германия. „Целта ни е да продадем повече в сравнение с предшественика му”, коментира Холц.
Компанията се стреми да привлече клиентите на конкурента Mercedes-Benz SLK. Подобно на Mercedes, BMW също ще предложи сгъващ се алуминиев покрив, на който са необходими 20 секунди, за да се отвори или затвори.
Очаква се новият модел да изкушава и феновете на Porsche Boxter, Alfa Romeo Spider и Audi TT.