1. Novsport
  2. БГ Футбол
  3. Новата екипировка на България дебютира срещу Република Ирландия утре (СНИМКИ)

Новата екипировка на България дебютира срещу Република Ирландия утре (СНИМКИ)

Екипите са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от Флорентинската епопея

Новата екипировка на България дебютира срещу Република Ирландия утре (СНИМКИ)

 Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите. Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век.

Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.

Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис „България“.

Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел „Маркетинг и комуникации“ към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията “Cauza Sport Marketing” и испанските експерти на Joma, а в ролята на модели на фланелките влязоха капитанът на Локомотив (Пловдив) Димитър Илиев и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.

Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.

В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ „Бояна“, както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.

Кокала: Сангаре се спъва от вятъра

Французинът го виждам, че се изтегля да действа по вляво. Но два метра човек на крилото… Как да стане!?

ОФИЦИАЛНО: Септември привлече национал на Мозамбик

Септември привлече в редиците си германският полузащитник Алфонс Антонио Чико Амаде

Черно море поднови тренировки

След двата почивни дни Черно море поднови тренировки днес

Бивш съдия е новият изпълнителен директор на Спартак Варна

Това обявиха от клуба

БФС промени часовете на мачове от Втора лига и Купата на България

Спортно-техническа комисия взе решенията днес

ОФИЦИАЛНО: Павлин Николов не е собственик на Спартак Варна

"Гордея се с отбора, който заедно с моя екип изградихме! ", заяви той

Гьонов: Лигата сама ще прецени какъв да е форматът на първенството

"Бъдещата Лига ще бъде по-лесно управляема, защото ще са 30 клуба", смята той

Гьонов: Професионалният футбол се отцепва от БФС до 2026г.

"Това беше успешна среща", заяви заместник-изпълнителният директор на БФС

Официално: Илко Пиргов вече не е шеф в Локомотив Пловдив

Илко Пиргов вече не е спортен директор на Локомотив Пловдив