Левски беше българският участник тази година в „Най-популярният отбор в света". Това е своеобразно състезание сред футболните привърженици в целия свят, което има за цел да ги мобилизира да подкрепят любимите си клубове. Инициативата е на сайта Global Vote, който провежда проучването си последните 3 години, пише вестник "Меридиан мач".
Надпреварата се състои в два етапа - на първо време футболните фенове във всяка страна имат определен период, в който трябва да определят най-популярния и обичан местен отбор. Той получава правото да се включи в импровизираното световно първенство, в което се процедира чрез жребий и директни елиминации. Гласуването става на интернет сайта, като всеки потребителски адрес има право само да един глас.
Инициативата е много симпатична, макар да няма никакви претенции за изчерпателност. Въпреки това тя предоставя чудесна представителна извадка за феновете във всяка страна, които в съвместна конкуренция могат да премерят директно сили.
По този критерий феновете на Левски изтръгнаха победа над ЦСКА в последния момент с малка разлика. Надолу в класирането следват Ботев (Пд), Берое, Славия, Локо (Пд), Локо (Сф) и Черно море, което е съвсем нормално с оглед на популярността на тези отбори у нас.
Левски загуби още в първия си сблъсък с френския гранд Марсилия. Утеха за „сините" фенове обаче е, че именно Марсилия бе провъзгласен за най-популярен отбор в света за 2016 година след убедителна победа на финала над Глазгоу Рейнджърс.