Байерн Мюнхен беше разнебитен от Реал Мадрид в Шампионска лига този сезон, но баварците остават най-скъпата футболна марка в света.
Реал години наред беше най-скъпата марка, но новият европейски шампион пострада от финансовата криза в Испания и цената му падна. След триумфа в Лисабон „кралете” се връщат на втора позиция в тази престижна класация.
Байерн направи дубъл в Германия и е оценяван на 657 млн. евро, съобщава Daily Mail.
За първи път от 2010 година насам Реал Мадрид изпреварва всички английски грандове.
Стойността на Манчестър Юнайтед търпи срив след слабия сезон под ръководството на Дейвид Мойс. Само за година „дяволите” са загубили над 70 млн. евро от стойността си и сега са оценявани на 542 млн. евро.
Новият английски шампион Манчестър Сити се изкачва с три места спрямо миналата година и в класацията за 2014 година заема пето място, докато Юнайтед са трети. „Гражданите” са оценени на 374 млн. евро.
В топ 10 няма нито един клуб от Италия, но в него попада ПСЖ, оценяван на 237 млн. евро. Атлетико Мадрид стана шампион на Испания и игра финал в Шампионска лига, но остава едва 19-и в тази класация.
*Как се определя цената на дадена футболна марка
Стойността на марката е цената, която трета страна трябва да плати, за да придобие правата за използване на марката. Силата на марката използва показатели като сила, риск, дългосрочни перспективи и бъдещ потенциал. Взимат се предвид приходите на клубовете и техния растеж, както и трофеите на отборите, техните играчи и история, коефициентът на УЕФА и средната посещаемост на стадионите при техни мачове.
Байерн направи дубъл в Германия и е оценяван на 657 млн. евро, съобщава Daily Mail.
За първи път от 2010 година насам Реал Мадрид изпреварва всички английски грандове.
Стойността на Манчестър Юнайтед търпи срив след слабия сезон под ръководството на Дейвид Мойс. Само за година „дяволите” са загубили над 70 млн. евро от стойността си и сега са оценявани на 542 млн. евро.
Новият английски шампион Манчестър Сити се изкачва с три места спрямо миналата година и в класацията за 2014 година заема пето място, докато Юнайтед са трети. „Гражданите” са оценени на 374 млн. евро.
В топ 10 няма нито един клуб от Италия, но в него попада ПСЖ, оценяван на 237 млн. евро. Атлетико Мадрид стана шампион на Испания и игра финал в Шампионска лига, но остава едва 19-и в тази класация.
*Как се определя цената на дадена футболна марка
Стойността на марката е цената, която трета страна трябва да плати, за да придобие правата за използване на марката. Силата на марката използва показатели като сила, риск, дългосрочни перспективи и бъдещ потенциал. Взимат се предвид приходите на клубовете и техния растеж, както и трофеите на отборите, техните играчи и история, коефициентът на УЕФА и средната посещаемост на стадионите при техни мачове.