1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Ferrari – шампион, McLaren - най-обичан тим във Формула 1

Ferrari – шампион, McLaren - най-обичан тим във Формула 1

Ferrari спечели титлата в шампионата на конструкторите през миналия сезон, но загуби битката за най-популярен тим във Формула 1, сочи глобалното проучване на финансовата компания ING. Година след проблемите с Фернандо Алонсо и шпионския скандал McLaren бе избран за най-популярния отбор от феновете на Формула 1. В проучването на ING, в което са участвали представители на повече от 160 страни и общо 70 000 души, 29 на сто са гласували за базирания в Уокинг тим. Само преди две години McLaren събра едва 21%.

Ferrari – шампион, McLaren -  най-обичан тим във Формула 1

Ferrari спечели титлата в шампионата на конструкторите през миналия сезон, но загуби битката за най-популярен тим във Формула 1, сочи глобалното проучване на финансовата компания ING.

Година след проблемите с Фернандо Алонсо и шпионския скандал McLaren бе избран за най-популярния отбор от феновете на Формула 1. В проучването на ING, в което са участвали представители на повече от 160 страни и общо 70 000 души, 29 на сто са гласували за базирания в Уокинг тим. Само преди две години McLaren събра едва 21%.

Предишният лидер в класацията за най-любим отбор - Ferrari, е направил крачка назад след оттеглянето на Михаел Шумахер – от 30 на 28%. След двата емблематични представителя на Формула 1 за последните години се нареждат Williams и Renault.

 

„Люис заслужава напълно всяка похвала, която е получил откакто стана най-младият шампион в историята на спорта. За да се случи това обаче, всеки един от членовете на екипа в Уокинг, Бриксуърт и Щутгарт работеше до последно на пълния максимум и остана отдаден докрай на идеята”, коментира изпълнителният директор на McLaren Мартин Уитмарш.

 

Никола Цолов с най-добро време на „Херес“

Българският пилот във Формула 3 над всички във втория ден на тестовете

Верстапен отново поиска промени в програмата на Формула 1

Нидерландецът смята, че в края на сезона пилотите са изморени и лесно се разболяват

Мерцедес не дава на Хамилтън да тества за Ферари

Британецът ще кара за италианския тим следващия сезон

В Германия искат Шумахер да кара за Ауди

Мик няма да кара във Формула 1 и през 2025г.

РБ обяви заместника на Рикардо

Лиъм Лоусън досега беше резерва

Норис вярва, че може да победи Верстапен за титлата

Британецът изостава с над 50 точки, но смята, че има нужната скорост

Рикардо: Няма смисъл да съм резерва

Австралиецът почти сигурно загуби мястото си във Формула 1 след Сингапур

Изнудват семейството на Шумахер

Германската прокуратура обвини трима мъже в престъплението

Хамилтън започнал уроци по италиански

Британецът иска да може да комуникира свободно във Ферари догодина