ЦСКА се хвърли да изкарва пари от реклама, стана ясно вчера. На Армията има цял маркетингов отдел, но за по-сигурно червените са решили да се обърнат към международната агенция за рекламно-телевизионни права Спортфайв. В момента клубът и представителството на фирмата в София водят преговори за договор.
Според плановете Спортфайв ще продава рекламните права на червените в европейските мачове, както и ще оперира с тв правата на клуба в Лига Европа. За мачовете от българското първенство фирмата няма начин да се добере до правата, понеже те са продадени централно на Ринг.бг и Про.бг за следващите три сезона. Оттам в ЦСКА влизат над половин милион лева годишно.
От Спортфайв се очаква да раздвижи рекламната политика на ЦСКА и оттам да почнат да влизат повече пари. Клубът търси начин да върже бюджет от над 10 млн. лв. за следващия сезон. В момента червените например не разполагат със средства за купуване на нови футболисти и търсят играчи с изтекли договори.
"7 дни спорт"