Ръководството на Ботев (Bp) намери оригинален начин да попълни клубната каса със свежи пари, похвали се финансистът от управата на професионалния футболен клуб Юлиян Кирилов. Идеята на шефовете е чрез рекламирането на логото на 91 -годишния клуб да провокират истинските привърженици да купуват изделията с марката „Ботев". Реално кампанията започна в началото на седмицата с пускането на безалкохолни напитки с марката „Ботев" в търговската мрежа на Враца. Подписаният договор с производителя Георги Димитров от село Бели извор, който е голям фен на отбора, гарантира отчисления от печалбата за тима.
„Поръчките са толкова много, че едва смогваме да ги изпълним. Не вярвах, че врачани ще се включат така ентусиазирано в кампанията", твърди Димитров.
„Лимонадата свърши само за един ден, което говори за доброто качество, приемливата цена и не на последно място за любовта към отбора. Инициативата за подобно подпомагане дойде от сдружение „Ботев", в което членуват куп местни бизнесмени", разясни спортният директор на врачани Валентин Станчев.
В момента текат преговори с още производители и скоро на пазара ще се появят още продукти с логото на Ботев - в това число сирене, кашкавал, кисело мляко, минерална вода, ядки и зърнени изделия.