Pepsi става партньор на ПСФК „Черноморец-Бургас”. Логото на световната безалкохолна напитка ще стои на стадион „Лазур”, а рекламни клипове на марката ще бъдат излъчвани на видео екран в дома на бургаския тим. Договорът за сътрудничеството е подписан между клуба и официалния бутилировач на продуктите на PepsiCo в България – „Куадрант Бевъриджис”.
„Доволни сме, че обвързваме марката Pepsi с един прогресиращ български клуб. Надяваме се, че ще отпразнуваме много успехи, заедно с феновете на стадион „Лазур”, каза Тамир Шабат, изпълнителен директор на „Куадрант Бевъриджис”.
Футбола и морето присъстват в редица рекламни сюжети на Pepsi в световен мащаб. В реклами на марката Роналдиньо и Бекъм ритаха директно от сърфове в океана, а Меси, Кака и Анри пренесоха плажа в центъра на града, където срещнаха за съперник сборна формация от фенове.
Според световно признатата класация на Interbrand за Топ 100 на глобалните марки Pepsi e на 23-то място за 2010 г. със стойност, възлизаща на над 14 млрд. долара. Pepsi e вероятно и единствената марка от подобен мащаб, рекламираща се в българската „А” група. В рекламите на компанията по света са се снимали дълъг списък от футболни суперзвезди като Роберто Карлос, Дейвид Бекъм, Франческо Тоти, Ривалдо, Роналдиньо, Раул, Франк Лампард, Фабрегас, Фернандо Торес, както и настоящият носител на „Златната топка” Лео Меси. В сюжетите на различни клипове на Pepsi са участвали и грандове на европейския футбол - “Манчестър Юнайтед”, „Ювентус” и „Реал” (Мадрид).