Силвио Данаилов откри с коктейл в Риека своята електорална кампания за Европейската Шахматна Федерация, съобщава шахматния портал chessdom.bg. Данаилов, който е директор на Големият Шлем и веригата турнири Мтел Мастърс, се обяви за създаването на бизнес модел в шахмата, който да открие пред световния пазар възможностите за реклама и промоция пред стотиците хиляди федерирани европейски шахматисти.
"Приоритет ще бъде детския и училищния шах и също така създаването на специални ПР и маркетинг отдели към ЕШФ. Шахът е не само спорт, култура и наука, но и продукт, който трябва да продаваме. Ще се стремим да следваме модела на УЕФА и да привлечем корпоративни спонсори," сподели Данаилов.
На официалния прием в хотел Милениум присъстваха около 150 души, между които сегашният председател на Европейската Шахматна Федерация Борис Кутин, един от главните претенденти за поста Али Нихат Язичи, кмета на Риека, световният шампион Анатолий Карпов, както и много представители на политическия шахматен елит, гросмайстори и вип гости.