Шампионът на Англия Челси подписа нов 8-годишен спонсорски договор с "Адидас".
Немският концерн ще плати 200 млн. евро, което е повече от 25 млн. евро годишно. Предишният контракт беше за около 14 млн. евро годишно. "Адидас" ще продължи да държи правата за официалната фланелка на Челси и ще получи възможности за реклама на продуктите си на стадион "Стамфорд Бридж".
"Ще продължим да си сътрудничим с "Адидас", защото оценяваме досегашните ни контакти като успешни. Амбицирани сме за бъдещето. Искаме да растем заедно и да увеличим пазара в Азия и Северна Америка - обяви изпълнителният директор на Челси Рон Гърлей.
- "Адидас" вдигна финансовите условия по сделката, което означава, че имат вяра в нас и все по-утвърждаващия се положителен имидж на Челси в световен мащаб."
Според английските медии cините от Лондон са на 4-о място по брой фенове в света. "Адидас" и Челси работят от 2005 г. и се включиха в различни проекти, сред които партньорство с клубове в САЩ за популяризирането на футбола и програмата "Сини игрища".
Нейната цел е младите в Лондон да спортуват повече. Освен това Челси и "Адидас" направиха най-голямата снимка на футболен отбор, в която редом с играчите позираха 8000 фенове.